Seminari "Factors clau per tenir èxit amb una start-up"
Seminari orientatiu sobre què és una start-up
El seminari “Factors clau per a tenir èxit amb una start-up” pretén introduir a l'estudiant en el món de l'emprenedoria i la start-up perquè aquest pugui obtenir els coneixements i competències necessàries per a desenvolupar les seves idees de negoci. En el seminari es parla sobre què és una start-up i els tipus de start-up que existeixen, així com de les competències i habilitats que ha de tenir un emprenedor per a dur a terme amb èxit el seu projecte.
En aquesta sessió, els estudiants aprendran els aspectes fonamentals perquè una start-up funcioni fins a convertir-se en un negoci escalable a través d'un roadmap d'accions. És l'oportunitat perfecta perquè els participants del seminari coneguin com a partir d'idees innovadores i la metodologia llegeixin start-up es poden crear empreses emergents amb les quals poder facturar des del primer moment amb models de negoci disruptius i innovadors.
A més a més, en aquest seminari també s'explicaran els factors a tenir en compte per a aconseguir que els inversors s'interessin pel projecte i ajudin en el seu desenvolupament a través d'inversions.
Aquest seminari té una durada d’1 hora.
Es pot realitzar a la vostra escola o institut, a les nostres instal·lacions situades a Terrassa, o en format online a través de la plataforma Zoom.
És un seminari dirigit als alumnes de segon de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. Aquest seminari busca oferir més informació sobre negocis innovadors i el que és important saber abans d'enfocar-se a crear una start-up i donar suport a idees de negoci.
No suposa cap cost per als participants.
OBJECTIUS SOBRE EL SEMINARI SOBRE D’ORIENTACIÓ
- Acostar a l'alumne al món de l'emprenedoria.
- Comunicar els pilars bàsics perquè una start-up funcioni.
- Tenir un pla d'acció ordenat i un model de negoci escalable.
CONTINGUTS SOBRE UNA START-UP
- Què és una start-up?
- Qui pot ser emprenedor? Habilitats necessàries per a triomfar amb la teva empresa emergent.
- La innovació i altres aspectes fonamentals perquè una start-up funcioni.
- Com obtenir fonts de finançament? Factors a tenir en compte perquè una start-up sigui invertible.
- Tipus de negoci, capital de risc i roadmap d'accions per a una start-up.
I coneix els nostres altres seminaris d’orientació, l'objectiu dels quals és acostar informació sobre les propostes educatives de l’Euncet.
CARLES ARGEMÍ
Consultor de Màrqueting Digital internacional i professor de l’Euncet Business School
És diplomat en Ciències Empresarials (UAB) i té un Postgrau en Direcció Comercial i Màrqueting (UB). Té una àmplia experiència com a consultor en màrqueting digital internacional i estratègia i és emprenedor de negocis digitals com Testamenta o Contenidos Click, entre d’altres. Ha rebut diversos premis en les categories de màrqueting i innovació i és professor de màrqueting digital a l’Euncet Business School i a la UB.