Quins llibres recomanen els directors dels programes executive?

Hem preguntat als nostres directors de programes executive quins llibres ens recomanen ara que s’acosta Sant Jordi i per quins motius. Aquesta és la selecció de llibres que ens han fet:

 

Justicia_hacemos_debemos_2010SANDEL , Michael J. Justicia: ¿hacemos lo que debemos? Madrid: Debate, 2011. 347 p. ISBN 978-84-8306-918-9

Michael J. Sandel ocupa la càtedra de ciències polítiques de la Universitat de Harvard. En aquest llibre, explica com la filosofia pot ajudar a entendre la política, la religió, la moral i, fins i tot, les nostres pròpies conviccions; analitzant temes tan polèmics com l’avortament, l’eutanàsia, el patriotisme o la dissidència. Es tracta d’un llibre entretingut, amb exemples il·lustradors que faciliten l’elaboració de pensament propi, alhora que permet obrir-se a altres perspectives vitals.

Carles Mendieta, Director del Postgrau en Habilitats Directives (PHD).

 

 

Donde_estamos_2015GAY DE LIÉBANA, José Mª. ¿Dónde estamos?: Verdades, mentiras y deberes pendientes de la recuperación económica. Barcelona: Deusto, 2015. 276 p. ISBN 978-84-234-2091-9

Descriu i es fa preguntes sobre la recuperació econòmica a Espanya dins un context europeu encara força estancat i presidit per les polítiques d’austeritat, la disciplina pressupostària i els incompliments espanyols en matèria de dèficit i deute públic que deixa força dubtes sobre la capacitat d’una recuperació ràpida i segura , sobretot, per ser molt depenent de les decisions polítiques que es puguin prendre des dels diferents nivells de l’administració sobre el nostre model econòmic i social.

Óscar Coduras, Director del Postgrau en Desenvolupament Directiu (PDD)

 

 

Cruzando_abismo

MOORE, GEOFFREY A. Cruzando el abismo: cómo vender productos disruptivos a consumidores generalistas.  Barcelona: Gestión 2000, 2015. 254 p. ISBN 978-84-9875-355-4

Aquest llibre és de molt fàcil lectura i explica de forma molt clara l’adopció de les noves tecnologies pels usuaris. Es tracta d’un títol que hauria de ser d’obligada lectura pel llançament d’un producte tecnològic al mercat. Explica i dóna pistes molt clares dels aspectes clau del màrqueting tecnològic. L’edició de 2015 està actualitzada amb casos d’èxit actuals. Francament, és un llibre recomanable.

David Faro, Director del Postgrau en Direcció de Vendes

 

 

Logistics_Supply_Chain_Management_2016

CHRISTOPHER, Martin. Logistics and Supply Chain Management. 5a ed. Harlow: Pearson Educations, 2016. ISBN 978-1-08379-7

El tema del llibre és que l’autèntica competència d’avui no és entre empreses sinó entre cadenes de subministrament. L’enfocament guanyador de les cadenes de subministrament és una perspectiva integral que tingui en compte les xarxes de relacions, la sostenibilitat i el disseny del producte així com també la logística d’aprovisionament i la distribució. Aquesta cinquena edició actualitzada és una guia fàcil de llegir i proporciona al lector les idees i els coneixements necessaris per aprofitar aquestes oportunitats.

Xavier Marín, Director del Postgrau en Operacions i SCM (PGO)

 

 

0 comentarios

Dejar un comentario

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *