Èxit de la primera edició de l’Euncet Digital Day

Ahir, 15 de maig, l’Euncet Business School va realitzar la primera edició de l’Euncet Digital Day, que va ser tot un èxit d’assistència, reunint a professionals, emprenedors i estudiants del màrqueting, i que va comptar amb ponents i empreses de primer nivell.

 

La jornada va començar amb la intervenció de la directora de l’Euncet, Dolors Puig, qui va presentar el Digital Day com un esdeveniment que pretén ser un referent entre el sector del màrqueting i el Digital Business. Amb la presentació feta, el Sr. Pere Condom, director del Programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, va iniciar la seva ponència titulada “Una economia de start-up”, on va destacar la importància de Barcelona com ecosistema de start-up a Europa i va afegir una dada que ho corrobora: Barcelona ocupa el tercer lloc en l’ecosistema d’Europa.
Enllaçant amb el potencial de Barcelona com hub tecnològic, el Sr. Diego Barroso, Digital Transformation Product Manager a Nestlé, va iniciar la seva intervenció destacant que Nestlé ha triat Barcelona per liderar la transformació digital de totes les seves marques, on compta amb un equip de més de 30 nacionalitats. Justament l’atractiu de la ciutat ha permès poder contractar i retenir els millors talents en transformació digital.

Amb la ponència “Transformació digital de Nestlé” finalitzada, va ser el torn del Sr. Alvaro Malmierca, Digital Manager a ColaCao i Nocilla que, sota el títol “Estratègia i creativitat digital”, va explicar com les marques han d’aprendre a lligar perquè tot el que funciona avui pot no funcionar demà en un món tant canviat com l’actual. Per això va donar les claus perquè les marques tinguin una bona estratègia digital que els permeti arribar al client amb els 2-3 segons d’atenció que aquest últim com a molt els hi dona.

Per finalitzar la primera part de la jornada, el Sr. Xavier Gassó, director de Presència Digital – Màrqueting a Banc Sabadell, va intervenir amb la ponència “Banc Sabadell: com estar on tu estàs?”. En ella, va explicar com les entitats bancàries han hagut d’adaptar-se davant la transformació digital i l’exigència dels clients. Actualment, el concepte “anar al banc” ha canviat per transformar-se en “fer banc”. Així es van tancar les quatre conferències inicials que van ser moderades per la Sra. Laia Morales, presidenta d’Euncet Alumini.

Després d’una pausa per fer networking entre els assistents, va començar la segona part de l’Euncet Digital Day, on van participar el Sr. Lluís Serra, CEO i fundador de Lluís Serra Training Group, que va detallar els 10 punts més importants per una bona transformació digital, la Sra. Rafaela Almeida, CEO i fundadora de l’agència BlaNZ Marketing, que va explicar com es pot rendibilitzar el màrqueting d’influencers tant a les xarxes socials com a les plataformes, i el Sr. Esteve Castells, SEO Specialist a Softonic, que va donar les pautes per construir una carrera professional al voltant del SEO i els cercadors.

Des de l’Euncet Business School, volem donar les gràcies a tots els ponents i assistents que van fer possible l’èxit de la jornada. Ens veiem a la propera!

 

Si vols consultar les presentacions que van utilitzar els ponents convidats, ho pots fer-ho aquí.

 

 

0 comentarios

Dejar un comentario

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *