SEMINARI "QUÈ ÉS EL NEUROMÀRQUETING: EL PODER DE LES EMOCIONS"

SEMINARI SOBRE QUÈ ÉS EL NEUROMÀRQUETING

En el seminari “Què és el neuromàrqueting: el poder de les emocions” els estudiants descobriran l'impacte i influència que poden tenir algunes estratègies de màrqueting, basades en la neurociència, en el comportament dels consumidors.

Durant la sessió, s'explicarà de manera simplificada els processos cerebrals que es generen davant estímuls com les olors o l'ús dels colors. Aquestes reaccions són inconscients i molt utilitzades i estudiades en publicitat i neuromarketing en línia.

Aquests tipus de màrqueting se centren en l'activitat neuronal i a través d'aquests estímuls aconsegueixen influenciar indirectament en les emocions del consumidor per a induir-los a la compra. Encara que el neuromàrqueting és una ciència relativament nova, aquest tipus d'estratègies ha estat molt comuna al llarg de la història. En tractar-se de reaccions a estímuls neuronals els consumidors no són conscients de lo influenciables que poden arribar a ser durant el procés de compra.

Exemple d'això ho podem trobar en com podem associar unes certes marques amb colors, olors i sons que estan relacionats amb els seus valors i filosofia. Així doncs, amb aquest seminari els estudiants prendran consciència d'aquesta mena de pràctiques de màrqueting emocional.

 

 

dura

DURADA

Aquest seminari té una durada d’1 hora.

10

LLOC

Es pot realitzar a la vostra escola o institut, a les nostres instal·lacions situades a Terrassa, o en format online a través de la plataforma Zoom.

9

DIRIGIT A

És un seminari dirigit als alumnes de segon de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. Aquest seminari d’orientació està enfocat especialment per als qui consideren estudiar carreres de màrqueting.

4

COST

No suposa cap cost per als participants.

OBJECTIUS SOBRE EL SEMINARI SOBRE EL NEUROMÀRQUETING

  • Per què entrem en una botiga i ens hi sentim bé? Per què arribem a casa amb productes que no teníem a la llista de la compra? Per què preferim unes marques i no unes altres? El cervell humà té reaccions que la racionalitat no entén.
  • El neuromàrqueting és una ciència relativament nova que intenta conèixer una mica més que les emocions són essencials en la presa de decisions i com les empreses reaccionen i planifiquen les seves accions davant l’evidència científica.

CONTINGUTS DEL SEMINARI

Explicarem de manera senzilla els processos cerebrals davant estímuls de màrqueting com poden ser:

  • La marca: tècniques de mesurament d'associacions en l'activitat neuronal.
  • El disseny de producte i com afecta al nostre inconscient.
  • L'impacte de la publicitat en el comportament dels consumidors.
  • El punt de venda i la col·locació estratègica dels productes o serveis.
  • Tipus de neuromarketing. Màrqueting Emocional. El neuromarketing online.

Explicarem també com s'apliquen aquestes tècniques científiques i a través de quines eines s'obtenen els resultats: ressonàncies magnètiques funcionals, eye-tracking, resposta galvànica de la pell, neuromàrqueting auditiu, etc.

 

 

I si vols saber més sobre els nostres seminaris, descobreix tota la nostra oferta!

 

 

CARLES ARGEMÍ

Consultor de Màrqueting Digital internacional i professor de l’Euncet Business School

És diplomat en Ciències Empresarials (UAB) i té un Postgrau en Direcció Comercial i Màrqueting (UB). Té una àmplia experiència com a consultor en màrqueting digital internacional i estratègia i és emprenedor de negocis digitals com Testamenta o Contenidos Click, entre d’altres. Ha rebut diversos premis en les categories de màrqueting i innovació i és professor de màrqueting digital a l’Euncet Business School i a la UB.

Carles Argemí