Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital (MKT)

La revolució digital i les noves tecnologies estan transformant la societat i la forma en què vivim i, per això, el mercat laboral demanda professionals capaços d’adaptar-se a un entorn altament dinàmic i competitiu.

El grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l'Euncet Business School està pensat per a proporcionar els coneixements i les eines necessàries per a formar professionals que liderin aquesta transformació en els seus llocs de feina clau a l’àmbit del màrqueting i la comunicació digital. El grau prepara a professionals capaços d’assumir funcions directives dins de les noves professions que estan emergent al voltant de l’economia digital. El grau en Màrqueting i Comunicació Digital està enfocat en el desenvolupament, des d’un punt de vista pràctic, de les capacitats necessàries per a preparar els millors professionals del màrqueting en la transformació que està patint el món laboral, i en particular el màrqueting global, des del punt de vista digital. Permet conèixer el màrqueting i la publicitat des de la visió nacional i internacional, de les vendes i la tecnologia de la informació.

L’objectiu principal del grau en Màrqueting i Comunicació Digital és el desenvolupament professional dels nostres estudiants per a que estiguin preparats per ocupar diferents figures dins del màrqueting digital. Entre aquests perfils ens trobem amb la figura del Product Manager, Brand Manager, especialista en màrqueting digital i el posicionament online o el director de Comunicació Digital.

Creem als futurs professionals del màrqueting i la comunicació digital necessaris per a les diferents àrees funcionals d’una empresa per a establir les correctes estratègies de màrqueting i aconseguir els objectius reals.

 

Grau en Màrqueting i Comunicació Digital de la UPC

Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)

icon-play

GRAU EN MKT

Graduat/ada en Màrqueting i Comunicació Digital per la Universitat Politècnica de Catalunya

Branca de coneixement:

Ciències Socials i Jurídiques

Places de nou accés:

Campus Barcelona: 30 places (Presencial)

Campus Terrassa: 50 places (Presencial)

Campus Terrassa: 40 places (Semipresencial)

Codi de preinscripció:

Campus Barcelona: 31120 (Presencial)

Campus Terrassa: 31081 (Presencial)

Campus Terrassa: 31082 (Semipresencial)

Nota de tall 1a assig. PAU/CFGS 2021:

Campus Barcelona: 5,000 (Presencial

Campus Terrassa: 5,620 (Presencial)

Campus Terrassa: 5,000 (Semipresencial)

Preu crèdit:

105 € (Presencial)

96 € (Semipresencial)

Preu primer curs:

6.300 € (Presencial)

5.760 € (Semipresencial)

 

SORTIDES PROFESSIONALS DEL GRAU EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DIGITAL

  • Director de màrqueting
  • Mobile Marketing Manager
  • Brand Manager
  • Product Manager
  • Social Media Manager
  • e-Commerce Manager
  • SEO-SEM Specialist
  • Responsable de comunicació
  • Analista digital
  • e-Business Manager
  • Content Manager
  • UX Designer o expert en experiència d’usuari
  • CRM & Inbound Marketing Manager
  • Digital Account Manager
  • Social Media Strategist

PER QUÈ ESTUDIAR EL GRAU EN GRAU EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DIGITAL?

  • Formem a professionals qualificats per ajudar a les empreses a adaptar-se a un entorn altament altament dinàmic fruit de la revolució digital i les noves tecnologies.
  • És una de les carreres més sol·licitades per les seves múltiples opcions professionals com: Digital Marketing Manager, Digital Communication Manager, Content Manager, Social Media Manager…
  • Treballem en el desenvolupament de perfils multidisciplinaris i persones resolutives, motivades i capaces de prendre decisions àgilment, requisits importants a l’entorn digital.
  • Els horaris són intensius i s’imparteix una assignatura per dia, fet que permet un major aprofundiment en les matèries i l’ús de dinàmiques i metodologies molt pràctiques, que requereixen més temps per poder fer-les.
  • El model de formació és dinàmic i experiencial, permetent realitzat pràctiques en agències de publicitat, consultores de comunicació i en departaments de màrqueting.
  • Podràs fer estades acadèmiques a universitats estrangeres a través dels programes Erasmus i convenis bilaterals amb universitats d’arreu del món.
   

2012-2013

2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018
Oferta de plazas              
Demanda de primera preferencia respecto a la oferta (asignación julio)              
Demanda de cualquier preferencia respecto a la oferta (asignación julio)              
  Nota de corte (asignación julio)            
Vía de acceso PAU o asimilados            
  Licenciados, diplomados o asimilados            
  CFGS o asimilados con carrera comenzada            
  Otras vías            
Nota de acceso

5-6

           
  6-7            
  7-8            
  8-9            
  >9            
Estudiantes nuevos Mujeres            
  Hombres            
  Total            
Estudiantes TOTAL Mujeres            
  Hombres            
 

Total

           
  EETC            
Matrícula créditos cursados Total créditos ordinarios matriculados            
  Media de créditos matriculados por estudiante            
Estudiante titulado              
Tasa de abono              
Tasa de graduación              
Tasa de graduación              
Tasa de éxito              

 

MODALITAT PRESENCIAL I SEMIPRESENCIAL DEL GRAU EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DIGITAL

PRESENCIAL

Grado Ade presencial

 

La modalitat presencial del grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l’Euncet Business School et permet estudiar de forma presencial en horari de matí combinant la part teòrica amb la pràctica.. D’aquesta manera, el pla d’estudis i les seves assignatures permeten a l’estudiant conèixer amb profunditat una de les àrees funcionals més importants de l’empresa, l’àrea de màrqueting, sent capaços d’identificar i avançar-se als nous canvis i tendències a l’entorn digital.                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Modalidad

Modalitat

Presencial

Horario

Horari

9 a 14 h

15 a 19 h

Plazas

Places

80 places

Precio

Preu

6.300 €

SEMIPRESENCIAL

Grado Ade Semipresencial

 

La modalitat semipresencial del grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l’Euncet Business School et permet estudiar al teu ritme combinant la formació presencial amb la formació online. Només assistint dos classes a la setmana en horari de tarda (de 18 h a 21.45 h), i gràcies al campus virtual, l’alumne podrà estudiar màrqueting digital a distància obtenint el millor d’ambdues modalitats. Gràcies al pla d’estudis i les assignatures l’estudiant coneixerà camps com la investigació de mercats, la publicitat i les relacions públiques i totes les estratègies de màrqueting digital, conciliant l’àmbit laboral amb l’acadèmic aconseguint així una titulació universitària.                                                                                      

Modalidad ADE semipresencial

Modalitat

Semipresencial

Horario

Horari

2 tardes: 18 a 21:45 h

Plazas

Places

40 places

Precio

Preu

5.760 €

 

PROGRAMA DEL GRAU EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DIGITAL

El grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l'Euncet Business School et formarà per a que aprenguis a identificar i avançar-te a les noves oportunitats que ofereix l’àmbit del màrqueting i, concretament, la comunicació digital. Amb aquesta titulació oficial adquiriràs coneixements sobre una de les àrees funcionals més importants de l’empresa i un dels sectors amb major desenvolupament professional i inserció laboral del moment.

Aprendràs sobre estratègies comunicatives gràcies al complet pla d'estudis que ofereix el grau universitari, amb què realitzaràs des d'assignatures bàsiques com a Fonaments de Màrqueting o Comportament del Consumidor entenent com la irrupció d'internet i les xarxes socials han canviat la presa de decisions de clients i usuaris, fins a arribar a assignatures més específiques sobre Direcció de Màrqueting, Màrqueting Digital o Màrqueting Global, on adquiriràs eines i coneixements per a dominar la transformació digital de qualsevol empresa a través d'estratègies de màrqueting, anàlisi de mètriques, plataformes digitals, disseny i creació de continguts, i molt més!

Tot això anirà acompanyat de la nostra metodologia Learning by Doing, la qual està formada per un 40% d’avaluació continuada i un 60% per l’examen final. Durant els estudis també comptaràs amb un pla d’acció tutorial amb el que podràs millorar els teus resultats, professionalitzar el teu rendiment, així com detectar les teves necessitats i potencialitats específiques per a convertir-te en el líder que vols ser.

El nostre claustre docent està format per professors de màxima excel·lència i professionalitat amb una dilatada trajectòria empresarial i amb doctors de reconegut prestigi.

Completa la teva formació amb el sistema de pràctiques externes i converteix-te en el professional que vols ser.

Pla d'estudis

Distribució de crèdits del grau en MKT

El pla d’estudis del Grau en Marketing i Comunicació Digital de l'Euncet Business School prepara l'estudiant per adquirir coneixements en màrqueting digital, direcció de màrqueting, investigació de mercats, analítica web, mètriques, disseny i creació web, plataformes digitals i xarxes socials, estratègies de màrqueting, publicitat i relacions públiques, màrqueting de continguts, màrqueting de cercadors, així com en finances, administració i direcció d'empreses, desenvolupament professional i direcció comercial, dotant l'estudiant de totes les eines i competències necessàries per convertir-te en un gran professional a l'àrea de màrqueting.

En tan sols 4 anys, amb aquest títol oficial desenvoluparàs la teva carrera professional a un dels sectors amb més futur. A més, podràs fer pràctiques externes en una empresa nacional i internacional i adquirir experiència professional per a la bona presa de decisions gràcies a la nostra borsa de treball.

El Grau en Marketing i comunicació digital es distribueix en els crèdits següents:

Tipus de matèria ECTS
Básiques 66
Obligatòries 144
Optatives 18
Treball de Fi de Grau 12
Total 240

Idioma d’impartició

Idioma  
Català / Castellà / Anglès  

Convalidacions CFGS

Gestió Comercial i Màrqueting (LOGSE)

Assignatura ECTS
Fonaments de Màrqueting 6,00
Màrqueting Estratègic 6,00
Anglès 6,00
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 42

Gestió de Vendes i Espais Comercials (LOE)

Assignatura ECTS
Fonaments de Màrqueting 6,00
Finances per a Màrqueting 6,00
Anglès   6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Màrqueting i Publicitat (LOE)

Assignatura ECTS
Fonaments de Màrqueting 6,00
Finances per a Màrqueting 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Comerç Internacional (LOGSE)

Assignatura ECTS
Fonaments de Màrqueting 6,00
Finances per a Màrqueting 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Comerç Internacional (LOE)

Assignatura ECTS
Fonaments de Màrqueting 6,00
Finances per a Màrqueting 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Administració i Finances (LOGSE)

Assignatura ECTS
Gestió Empresarial 6,00
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 30

Administració i Finances (LOE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Gestió Empresarial 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Administració i Finances, Perfil professional Gestor d’Assegurances (LOE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Gestió Empresarial 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Secretariat (LOGSE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 30

Assistència a la Direcció (LOE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Anglès  6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 30

Gestió del Transport (LOGSE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 30

Transport i Logística (LOE)

Assignatura ECTS
Logística i operacions 6,00
Finances per a Màrqueting 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 36

Serveis al Consumidor (LOGSE)

Assignatura ECTS
Tecnologies de la Informació i la Comunicació 6,00
Anglès 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 30

Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques (LOGSE)

Assignatura ECTS
Tecnologia Web i Bases de Dades 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 24

Administració de Sistemes Informàtics (LOGSE)

Assignatura ECTS
Tecnologia Web i Bases de Dades 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 24

Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (LOE)

Assignatura ECTS
Tecnologia Web i Bases de Dades 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 24

Desenvolupament d’Aplicacions Web (LOE)

Assignatura ECTS
Tecnologia Web i Bases de Dades 6,00
Pràctiques Externes (Crèdits optatius) 18,00
Total 24

ASSIGNATURES DEL GRAU MKT

Quart curs

PRIMER QUADRIMESTRE  
Pla Inicial Tipus Pla Modificat Tipus
Gestió de Comunitats en Entorns Digitals OB Gestió de Comunitats en Entorns Digitals OB
Logística i Operacions OB Logística i Operacions OB
Anàlisi d’Audiències i Mètrica Digital OB Anàlisi d’Audiències i Mètrica Digital OB
Màrqueting Directe OB Màrqueting Directe OB
Gestió de Projectes OB Gestió de Projectes OB
SEGON QUADRIMESTRE  
Pla Inicial Tipus Pla Modificat Tipus
Projecte Empresarial (TFG) PR Treball de Fi de Grau (TFG) OB
Crèdits Optatius OP* Crèdits Optatius OP*

* La formació optativa està formada per un total de 18 crèdits ECTS. Aquests crèdits es poden obtenir fent pràctiques acadèmiques curriculars, un programa de mobilitat internacional en una universitat, fent activitats d'extensió universitària o bé, superant assignatures optatives fora del pla d'estudis marcat al Grau en Màrqueting i Comunicació Digital. Les assignatures optatives són les següents:

ASSIGNATURES OPTATIVES Tipus   Tipus
Comptabilitat Avançada OP Inteligència de negocis OP
Anàlisis i seguiment de la gestió OP Relacions Laborals OP
Fonaments de la comptabilitat financera OP Dret Fiscal II OP
Comptabilitat financera per a la presa de decisions OP Economia Internacional OP
Empreneduria de negocis OP Enginyeria Financera OP
Direcció comercial i vendes OP Integració d'Internet a l'Empresa OP
Direcció de persones OP Macroeconomia OP
Direcció Estratègica OP Matemàtiques Financeres OP
Direcció financera OP Mercats i Instruments Financers OP
Finances corporatives OP Microeconomia OP
Dret Fiscal I OP Gestió de la cadena de subministrament i operacions  OP

 

Calendaris i horaris

TREBALL DE FI DE GRAU DEL GRAU EN MKT

Normativa TFG del grau en Màrqueting i Comunicació Digital

El TFG podrà contemplar diferents modalitats, tant experimentals com acadèmiques en tots els seus vessants, segons els diferents aspectes relacionats amb la titulació.

El contingut del TFG correspondrà a un dels segons tipus:

  • Treball experimental o aplicat relacionat amb els continguts propis de la titulació, que poden desenvolupar-se en les organitzacions o a les empreses. En tot cas, s’ha d’acreditar l'interès de la institució per col·laborar en el TFG.
  • Treball de revisió i recerca bibliogràfica centrat en els diferents camps relacionats amb els estudis i relacionat amb les línies de recerca i recerca desenvolupades per l’Euncet Business School.
  • Treball aplicat i transversal, de caràcter multidisciplinari i professional, que es desenvoluparà al voltant d’una institució ja existent o de nova creació.
  • Altres treballs no ajustats a les modalitats anteriors i que la Comissió de TFG consideri pertinent la seva execució.

Professors

Direcció

  • Dr. Carles Bonet Reves
  • Director del Centre universitari
  • Correu electrònic
  • Dra. Cristina Cáliz Rivera
  • Directora Grau MKT
  • Correu electrònic
  • Cèlia Pratginestós Pou
  • Coordinador Grau MKT
  • Correu electrònic
  • Marta Roma Rodriguez
  • Tutora académica Grau MKT
  • Correu electrònic

Professors

  • Dra. Chrysoula Bousiouta
  • Correu electrònic
  • Dra. Cristina Cáliz Rivera
  • Correu electrònic
  • Dr. Abraham De La Rosa
  • Correu electrònic
  • Dr. Antoni Duro Crehuet
  • Correu electrònic
  • Dr. Alfonso Fernández Pascual
  • Correu electrònic
  • Dr. Joan Francesc Fondevila
  • Correu electrònic
  • Dra. Rosa Elizabeth Galleguillos Pozo
  • Correu electrònic
  • Dra. Gemma Gómez Bernal
  • Correu electrònic
  • Dra. Madelín Gómez León
  • Correu electrònic
  • Dr. Joan Lázaro Marcé
  • Correu electrònic
  • Dra. Jessica Lingan Azañedo
  • Correu electrònic
  • Dra. Renata Marciniak
  • Correu electrònic
  • Dra. Mª Paola Mastrantonio Ramos
  • Correu electrònic
  • Dr. Gabriel Gustavo Maresca
  • Correu electrònic
  • Dra. Mª Paola Mastrantonio Ramos
  • Correu electrònic
  • Dr. Adrià Padilla Molina
  • Correu electrònic
  • Dr. Enric Pociello Garcia
  • Correu electrònic
  • Dr. Pablo Rial
  • Correu electrònic
  • Dr. Antoni Tobella Vergés
  • Correu electrònic
  • Dr. José Torres
  • Correu electrònic
  • Dr. Joaquim Valls Morato
  • Correu electrònic
  • Dr. Eduard Vidal Portés
  • Correu electrònic
  • Dra. Gabriela Zuñiga Zarate
  • Correu electrònic
  • Ignasi Alcalde Perea
  • Correu electrònic
  • Eduard Alcaraz Espriu
  • Correu electrònic
  • Carles Argemí Carné
  • Correu electrònic
  • Lídia Ballesta Martí
  • Correu electrònic
  • Marta Delgado Casado
  • Correu electrònic
  • Víctor Gallego Hidalgo
  • Correu electrònic
  • Víctor Daniel García Mena
  • Correu electrònic
  • Eduard Garcia Rosicart
  • Correu electrònic
  • Eva Garcia Tobella
  • Correu electrònic
  • Carolina Llacher
  • Correu electrònic
  • Carles Joan Lorente Rivera
  • Correu electrònic
  • Miguel Mañas Pellejero
  • Correu electrònic
  • Domingo (txomin) Mateos Arnaiz
  • Correu electrònic
  • Gabriel Parés Mahedero
  • Correu electrònic
  • Cèlia Pratginestós Pou
  • Correu electrònic
  • Raúl Ramos Fernández
  • Correu electrònic
  • Marta Roma Rodriguez
  • Correu electrònic
  • Jordi Sacristán
  • Correu electrònic
  • Josep Maria Sartorio Albalat
  • Correu electrònic
  • Pilar Yépez Molina
  • Correu electrònic

ELS NOSTRES ALUMNES OPINEN