Los estudiantes visitan la fábrica de Cola Cao

El pasado 19 de marzo por la mañana, nuestros alumnos del Máster Oficial en Dirección de Marketing estuvieron en la gran multinacional española Idilia Foods, conocida por la elaboración de productos alimenticios para desayunos y meriendas y que entre algunas de sus marcas más conocidas se encuentran Cola Cao, Nocilla, Paladón, Mesura y Okey.

Idilia Foods forma parte de la vida cotidiana de muchas familias desde hace años y su apuesta por la calidad, el trabajo y la cercanía al sector han convertido a sus marcas en líderes en el sector. Por este motivo, la visita, organizada por la Dra. Jessica Lingan, fue muy interesante para que nuestros estudiantes de Máster conocieran la estrategia de marketing digital de una de sus grandes marcas: Cola Cao.

Durante la visita el Sr. Alvaro Malmierca, Digital Manager de Cola Cao, presentó la compañía y explicó la estrategia de marketing digital que llevan a cabo. De esta manera, los estudiantes pudieron relacionar y desarrollar muchos conceptos dados en clase. Una vez acabada la charla, visitaron todas las instalaciones de la fábrica (producción, silos, envasados) y, finalmente, los deleitaron con la degustación de productos de Idilia Foods. Pero eso no fue todo ya que además obsequiaron a los estudiantes ¡con botes de Cola Cao, que seguramente, estos ya se hayan terminado! Porqué… ¿quién no se bebe un Cola Cao cada mañana?

Desde Euncet Business School, queremos agradecer la atención de Cola Cao. ¡Repetiremos la visita seguro!

Inscriu-te al programa per a emprenedors KauTic40

Programa KauTic40

 

Si tens un projecte innovador vinculat a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que t’agradaria impulsar, no dubtis en inscriure’t al Programa KauTic40, impulsat des del Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i Leitat, dos dels partners del Parc Científic i Tecnològic Orbital40, amb la col·laboració de l’Euncet Business School.

L’objectiu del programa, que ja està en la seva cinquena edició, és oferir de forma gratuïta un espai de treball compartit (a l’Edifici Vapor Gran de Terrassa), un programa formatiu especialitzat i l’acompanyament per part dels tutors en tot el procés. D’aquesta manera, si ets un dels participants seleccionats, adquiriràs noves habilitats i coneixements que facilitaran l’arribada del teu projecte al mercat, en òptimes condicions de competitivitat.

En l’edició anterior del Programa KauTic40, van participar i finalitzar amb èxit el programa un total de 10 empreses TIC: Alimentium, Bigventari, Happy Customer Box, Nutrebit, Dagda Qr, Troncco, ConnecTerrassa, Sommiador, Smart Care Technology i Mediabank. Si vols que la teva empresa sigui una d’elles, pots consultar les bases legals i formalitzar la teva candidatura mitjançant el formulari de registre disponible a aquí. No esperis més! Les inscripcions es tancaran el proper divendres 6 d’abril! 

Els estudiants del Grau en Màrqueting visiten el Síndic de Greuges

Els estudiants del segon curs del Grau en Màrqueting i Comunicació Digital van visitar ahir, dimarts 13 de març, les instal·lacions del Síndic de Greuges a Barcelona amb l’objectiu de conèixer de prop el seu funcionament i saber quins són els objectius que persegueix el Síndic com entitat responsable d’atendre les queixes dels ciutadans respecte l’Administració.

La jornada va començar amb una presentació de la responsable de Processos, la Sra. Ruth Cortés, que va explicar als estudiants què és el Síndic, quin és el procediment per interposar una queixa i qui ho pot fer-ho. Per tal que poguessin assimilar bé els conceptes els va explicar un seguit de casos i exemples dels darrers anys. Tot seguit, la jornada va continuar amb un torn de preguntes de mitja hora, on els estudiants van poder resoldre els dubtes que els va sorgir després de l’explicació.

La visita, que s’emmarca dins de l’assignatura Introducció al Dret que imparteix la Dra. Cristina Blasi, ha sigut molt interessant. Des de l’Euncet Business School, volem agrair al Síndic de Greuges i, en especial, a la Sra. Ruth Cortés, la seva disponibilitat i esperem repetir un any més!

 

Síndic de Greuges

Els estudiants durant la presentació de Ruth Cortés a les instal·lacions del Síndic de Greuges

T’esperem al Saló de l’Ensenyament i al Saló Futura

Un any mes estarem presents com expositors al Saló de l’Ensenyament, la fira sobre educació més gran de Catalunya. Del dimecres 14 al diumenge 18 de març ens trobaràs presentant els nostres estudis de Grau, que inclouen la doble titulació en ADE i Màrqueting que permet aconseguir els dos graus en 5 anys. A més, gràcies a un acord amb la Universitat Politècnica de Catalunya també podem oferir la doble titulació en ADE i Arquitectura.

Tanmateix, la gran novetat d’enguany és que farem la presentació oficial del nostre Grau en Ciències i Tecnologies Aplicades a l’Esport i al Fitness. Es tracta d’un grau que vol allunyar-se dels estudis de preparació i activitat física ja existents i, per això, es basa en l’aplicació de la tecnologia a totes les àrees de l’esport i en el desenvolupament d’eines per dissenyar nous productes i serveis esportius. Per això, en el marc de la presentació del nou Grau, hem organitzat la xerrada “La disciplina de l’esport aplicada a l’estudi” i que serà impartida per Valentí Sanjuan, periodista, esportista extrem i youtuber. Es farà el dimecres 14 a les 17.30 h a l’estand A118 del Pavelló 1.

També, durant el divendres 16 i dissabte 17, estarem presents dins de l’estand B203 d’e-magister en el Saló Futura (pavelló 5) dins del mateix Recinte Montjuïc, presentant-vos tota la nostra oferta formativa en màsters i postgraus. D’una banda, podràs informar-te dels màsters oficials en ADE, Màrqueting i el nou en Finances, que començaran a l’octubre. Però també trobaràs tots els nostres estudis pensats per a professionals que vulguin impulsar la seva carrera a través dels nostres estudis en management, màrqueting, vendes, logística, gestió de projectes i finances.

Sigui quina sigui la teva opció formativa, no perdis l’oportunitat de visitar-nos. Tenim moltes sorpreses preparades i la primera és que regalem entrades pel Saló de l’Ensenyament! Tan sols has de passar a recollir la teva a les nostres instal·lacions! Estaran disponibles fins a esgotar existències i no es poden reservar per telèfon. Si vols recollir la teva entrada, vine a veure’ns al campus d’EUNCET Eurofitness Can Dragó a Barcelona o al campus de Terrassa. T’esperem!

Saló de l’Ensenyament

El març de l’any passat durant el Saló de l’Ensenyament, informant dels nostres Graus

Euncet participa en el Workshop: ‘Startups de película’

Workshop Startups de película

La Dra. Jessica Lingan con los otros participantes del workshop

 

A través de la aceleradora Torax Media, Telefónica Open Future y el Parc Audiovisual de Catalunya organizaron el Workshop ‘Startups de película’ el pasado martes 20 de febrero por la mañana.

Torax Media se creó para potenciar el sector audiovisual mediante la incorporación de la tecnología y la identificación de nuevos proyectos con la participación de agentes de cambio como es el caso de la universidad y del entorno de Terrassa. Sus objetivos son:

  • Apoyar a emprendedores, motivarlos y dirigirlos para que sus ideas se conviertan en empresas de éxito mejorando su proyección crecimiento y escalabilidad.
  • Convertirse en un polo de atracción de talento en temáticas afines al sector audiovisual.
  • Crear valor en el entorno a través de una metodología de innovación propia que los beneficiarios podrán interiorizar, sistematizar y replicar a lo largo de su trayectoria empresarial.
  • Innovar en el ámbito audiovisual con la generación de nuevos procesos, sistemas y productos que contribuyan al desarrollo de la prestación de servicios.
  • Aprovechar el contexto académico inmediato -la ciudad de Terrassa- con miles de alumnos universitarios y de ciclos formativos, y proveer una plataforma de continuidad profesional para todo el talento incipiente.
  • Ser nexo de unión, espacio de intercambio y de generación de ideas y proyectos, entre el sector profesional del audiovisual -a menudo muy especializado y caracterizado por el formato de PYME- y los emprendedores tecnológicos.
  • Conseguir ‘geolicalizar’ proyectos empresariales en el ámbito de Terrassa sin renunciar a la importación de talento internacional.
  • Convertir a los estudios del Parc Audiovisual en un lugar de desarrollo de proyectos de alta gama en el sector, en un espacio de prueba de soluciones y aplicación de nuevas tecnologías como, por ejemplo, la Realidad Virtual en el ámbito del desarrollo de contenidos y soluciones para la industria audiovisual.

Por esta razón, la Dra. Jessica Lingan, profesora y experta en marketing, participó en el workshop realizado en las instalaciones de Wayra Barcelona, como representante de Euncet. A través de tres retos relacionados con ‘la medición de audiencias’, ‘la realidad virtual’ y ‘el blockchain’, todos los participantes aportaron ideas interesantes para resolver las necesidades y oportunidades de mejora del sector audiovisual.

No et perdis el cinquè número de la Revista Euncet Alumni

Revista EuncetAmb el mes de febrer ha arribat el número 5 de la Revista Euncet Alumni, on podràs llegir un reportatge sobre la nova legislació de drons juntament amb un article d’opinió de l’Alumni i expert en la matèria, David Matanzas. També podràs trobar una entrevista amb la infermera Carmen Mesa, fundadora de Red Emocional i professora nostra, i els articles d’opinió sobre la nova llei dels autònoms, l’e-commerce i la contabilitat de desenvolupament.

Tot això i més en el número on apareix el gerent d’El Periódico de Catalunya i Alumni de l’Euncet, Joan Solà, com Alumni Destacat, i on podràs llegir, a l’apartat “Vida Universitària”, com tres estudiants de la primera promoció del Grau en Màrqueting i Comunicació Digital han aconseguit quedar-se a treballar a les empreses on van començar fent les pràctiques.

A més, des de l’Euncet Business School, volem agrair la col·laboració de totes les persones que han fet possible la publicació del cinquè número de la Revista Euncet Alumni. Nosaltres ja estem preparant el següent número que està previst que el publiquem al mes de maig. Si vols participar en contingut o bé posant publicitat, només has d’enviar un correu electrònic a alumni@euncet.es.

No esperis més i comença a llegir-la!

Participa en la sessió sobre Serious Game

serious games

 

El proper dimarts 27 de febrer, a les 10.00 h a l’Euncet, es realitzarà la sessió “Serious Games, RV i RA per educar en valors, facilitar el desenvolupament d’habilitats i promoure el benestar emocional”. Els objectius de la sessió són:

  • Obtenir una perspectiva general de com els Serious Games i les noves tecnologies estan començant a revolucionar els sectors de l’educació, formació i salut.
  • Revisar els millors exemples i els seus resultats mesurables en cada àrea.
  • Conèixer les tecnologies i dispositius de realitat virtual i realitat augmentada per facilitar la transferència de coneixement i habilitats, i promoure el benestar emocional.
  • Provar diferents Serious Games i tecnologies.

La sessió, que durarà dues hores, s’estructurarà en tres parts. En la primera es farà un presentació de mitja hora sobre els Serious Game, la Realitat Virtual i la Realitat Augmentada. Tot seguit, es començarà la dinàmica de grup “Mars One Mission”, on equips de 4 persones rebran un mòbil, unes ulleres i un comandament amb instruccions per completar la missió. L’objectiu de la dinàmica és desenvolupar les competències tècniques i transversal. La tercer i última part de la sessió consistirà en un Showroom de Serious Games i noves tecnologies.

L’activitat s’emmarca dins de la nova edició del programa Explorer, i està oberta també a tots els estudiants de l’Euncet. Si vols inscriure’t, ho pots fer aquí.

Visita a La Fageda, modelo de empresa integradora

La Fageda es una organización privada, sin ánimo de lucro, creada en 1982 con el objetivo de mejorar la calidad de vida de las personas con discapacidad intelectual y/o trastorno mental severo de la comarca de La Garrotxa. En 1993, empezó con la producción y venta de yogures (50.000 unidades a la semana) y, actualmente, su producción supera los 60 millones de yogures. Su modelo integrador de éxito le permite ser una empresa de referencia, que desde hace años se estudia en universidades de todo el mundo como, por ejemplo, en Harvard o IPADE. Solo en 2014  registró 150 trabajos universitarios sobre diferentes aspectos de su gestión como marketing, RRHH, inserción o RSC.

Para poder conocer de cerca su modelo empresarial y cómo gestionan la comunicación de marca, los estudiantes del Máster Oficial en Dirección de Marketing visitaron el pasado viernes 2 de febrero las instalaciones de La Fageda junto con la profesora y coordinador del máster Jessica Lingan. La visita empezó con un repaso sobre la historia de la empresa y continuó con un recorrido por su granja para conocer en detalle cómo funciona y cuáles son los procesos de producción previos a la elaboración de los productos de La Fageda que incluyen yogures, postres y mermelada. Posteriormente, los estudiantes pudieron charlar con el director de Comunicación de La Fageda, Albert Riera, sobre las estrategias de comunicación que utiliza la empresa y sus principales pilares de branding. Antes de finalizar la visita, pudieron degustar varios productos de La Fageda.

Desde Euncet queremos agradecer a La Fageda su disponibilidad y, en especial, a su director de Comunicación. ¡Hasta la próxima!

La Fageda

Los estudiantes del Máster Oficial en Dirección de Marketing, junto con la profesora Jessica Lingan, en la granja de La Fageda

Ja han arribat els estudiants de mobilitat internacional

El passat divendres 2 de febrer van arribar els nous estudiants que durant aquest segon quadrimestre estaran a la nostra Escola realitzant la seva estada de mobilitat internacional. En total, són 5 alumnes que acabaran el curs acadèmic 2017-18 amb nosaltres: la Sara, l’Antonio, la Lit-Tzu, la Lisa i la Maria Flavia, tots ells procedents de països diferents: Polònia, Itàlia, Taiwan, Alemanya i Bolívia, respectivament.

Com cada inici de quadrimestre, la responsable de Relacions Internacionals, l’Eva García, va ser l’encarregada de reunir-los a les 9.30 h per presentar-los les assignatures que realitzaran i explicar-los la planificació acadèmica que tindran amb l’objectiu d’orientar-los en aquesta nova experiència i oferir-los el suport necessari per la seva estància a l’Euncet.

Un cop realitzada la presentació, els estudiants van poder visitar les instal·lacions de l’Escola i van rebre una benvinguda com cal: un petit àpat típic de Catalunya amb pa amb tomàquet, fuet i olives, tot acompanyat amb refrescos.

Des de l’Euncet Business School els hi desitgem una bona estada amb nosaltres! Benvinguts!

Mobilitat internacional

Els estudiants de mobilitat internacional durant la jornada de benvinguda

Concurs sobre com comunicar una nova idea

autobús

 

L’empresa igotoo, creada pels Alumni de l’Escola Marc Sallés i Miquel Armengol, busca estudiants creatius que vulguin participar en el concurs sobre com comunicar la nova aplicació per viatjar amb autobús de forma compartida.

L’aplicació, la qual ja es pot trobar als mercats d’Android i iOS, permet crear una ruta d’autobús a mida, indicant l’itinerari i l’horari. Per poder costejar la ruta proposada, l’usuari haurà de calcular quin és el mínim de passatgers necessaris perquè l’autobús contractat pugui fer el viatge, concepte que es coneix com a Capacitat Mínima Contractada (CMC). El preu del bitllet es calcula segons el mínim de passatgers que s’ha establert com a CMC. Si finalment hi ha més passatgers apuntats a la ruta que la Capacitat Mínima Contractada que s’ha decidit, la diferència del preu pagat es posa en un compte que servirà per la compra de futurs bitllets.
Amb aquest funcionament, un autobús pot estar en tres estats:

  1. Bus obert: quan s’ha dissenyat la ruta però encara no hi ha prou places confirmades per garantir la sortida de l’autobús.
  2. Bus confirmat: quan encara queden places disponibles però hi ha prou passatgers apuntats per garantir la seva sortida (Capacitat Mínima Contractada).
  3. Bus tancat: quan ja no queden places lliures.

Tots aquells estudiants que us apunteu al concurs haureu de presentar abans del DILLUNS 19 DE FEBRER una proposta on s’expliqui els dos conceptes claus que igotoo vol comunicar als seus potencials clients: la Capacitat Mínima Contractada i la relació amb el preu del bitllet i el saldo en compte. La proposta més creativa rebrà un premi de 300 € i es pot participar en grup.

Pots trobar més informació sobre el concurs aquí. No posis límits a la teva creativitat i participa!