Èxit de la primera edició de l’Euncet Digital Day

Ahir, 15 de maig, l’Euncet Business School va realitzar la primera edició de l’Euncet Digital Day, que va ser tot un èxit d’assistència, reunint a professionals, emprenedors i estudiants del màrqueting, i que va comptar amb ponents i empreses de primer nivell.

 

La jornada va començar amb la intervenció de la directora de l’Euncet, Dolors Puig, qui va presentar el Digital Day com un esdeveniment que pretén ser un referent entre el sector del màrqueting i el Digital Business. Amb la presentació feta, el Sr. Pere Condom, director del Programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, va iniciar la seva ponència titulada “Una economia de start-up”, on va destacar la importància de Barcelona com ecosistema de start-up a Europa i va afegir una dada que ho corrobora: Barcelona ocupa el tercer lloc en l’ecosistema d’Europa.
Enllaçant amb el potencial de Barcelona com hub tecnològic, el Sr. Diego Barroso, Digital Transformation Product Manager a Nestlé, va iniciar la seva intervenció destacant que Nestlé ha triat Barcelona per liderar la transformació digital de totes les seves marques, on compta amb un equip de més de 30 nacionalitats. Justament l’atractiu de la ciutat ha permès poder contractar i retenir els millors talents en transformació digital.

Amb la ponència “Transformació digital de Nestlé” finalitzada, va ser el torn del Sr. Alvaro Malmierca, Digital Manager a ColaCao i Nocilla que, sota el títol “Estratègia i creativitat digital”, va explicar com les marques han d’aprendre a lligar perquè tot el que funciona avui pot no funcionar demà en un món tant canviat com l’actual. Per això va donar les claus perquè les marques tinguin una bona estratègia digital que els permeti arribar al client amb els 2-3 segons d’atenció que aquest últim com a molt els hi dona.

Per finalitzar la primera part de la jornada, el Sr. Xavier Gassó, director de Presència Digital – Màrqueting a Banc Sabadell, va intervenir amb la ponència “Banc Sabadell: com estar on tu estàs?”. En ella, va explicar com les entitats bancàries han hagut d’adaptar-se davant la transformació digital i l’exigència dels clients. Actualment, el concepte “anar al banc” ha canviat per transformar-se en “fer banc”. Així es van tancar les quatre conferències inicials que van ser moderades per la Sra. Laia Morales, presidenta d’Euncet Alumini.

Després d’una pausa per fer networking entre els assistents, va començar la segona part de l’Euncet Digital Day, on van participar el Sr. Lluís Serra, CEO i fundador de Lluís Serra Training Group, que va detallar els 10 punts més importants per una bona transformació digital, la Sra. Rafaela Almeida, CEO i fundadora de l’agència BlaNZ Marketing, que va explicar com es pot rendibilitzar el màrqueting d’influencers tant a les xarxes socials com a les plataformes, i el Sr. Esteve Castells, SEO Specialist a Softonic, que va donar les pautes per construir una carrera professional al voltant del SEO i els cercadors.

Des de l’Euncet Business School, volem donar les gràcies a tots els ponents i assistents que van fer possible l’èxit de la jornada. Ens veiem a la propera!

Els estudiants del màster oficial en ADE visiten l’empresa Punto Blanco

Un any més l’empresa Punto Blanco ha obert les seves instal·lacions als estudiants del Màster Oficial en Administració i Direcció d’Empreses amb la finalitat de conèixer la història de l’empresa i els seus processos de producció i comercialització.

La visita, que es va realitzar el passat dilluns 7 de maig, va ser guiada per la coordinadora de Màrqueting, la Sra. Anna Maria Zenon, qui els va fer un repàs sobre l’evolució històrica de l’empresa i els va explicar el procés d’internacionalització de l’empresa, que els ha portat a més de 35 països. Tot seguit, la visita es va centrar en recórrer l’edifici que acull la producció i on els estudiants van tenir l’oportunitat d’observar diferents línies de producció, des de la recepció de la matèria prima, la confecció, el tint el planxat fins a l’etiquetat i els diferents controls de qualitat.

Punto Blanco va ser creada l’any 1948 per dos emprenedors d’Igualada, els germans Pere i Manuel Valls, per fabricar mitjons, que aviat van ser reconeguts al mercat per la seva qualitat. Avui l’oferta de la marca Punto Blanco és més extensa i inclou també roba interior, de bany i homewear.

Des d’Euncet Business School, volem agrair a Punto Blanco la seva disponibilitat i atenció durant la visita, organitzada pel professor i director del màster, el Dr. Oscar Coduras. Fins l’any que ve!

 

Comença una nova edició del Programa KauTic40

Ahir, dilluns 7 de maig, es va inaugurar la cinquena edició del Programa KauTic40 en una acte de benvinguda que va comptar amb la intervenció de la directora de l’Euncet, la Dra. Dolors Puig, així com també amb el parlament del regidor d’Universitat i Innovació de l’Ajuntament de Terrassa, el Sr. Adrián Sánchez, i el de la directora de Relacions Institucionals de Leitat, la Sra. Glòria Serrano.

El programa, impulsat des del Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i Leitat, dos dels partners del Parc Científic i Tecnològic Orbital40, amb la col·laboració de l’Euncet Business School, té com objectiu oferir de forma gratuïta un espai de treball compartit, un programa formatiu especialitzat i l’acompanyament per part de tutors. Els 10 seleccionats de l’edició d’enguany van haver de presentar un projecte innovador vinculat a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i amb el qual volguessin arribar al mercat en òptimes condicions de competitivitat per poder entrar al programa.

Per tal de saber què es trobaran, durant l’acte de benvinguda, els participants van poder escoltar l’experiència del Sr. Xavi Torres que va participar a l’edició anterior amb el seu projecte Alimentium. A més, abans de finalitzar l’acte, es van entregar els diplomes del KauTi40 corresponent a l’any 2017, en el qual els projectes que en van formar part van ser: Alimentium, Bigventari, Happy Customer Box, Nutrebit, Dagda Qr, Troncco, ConnecTerrassa, Sommiador, Smart Care Technology i Mediabank.

 

Primera edició de l‘Euncet Digital Day

El proper dimarts 15 de maig l’Euncet Business School, centre adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya, organitzarà la primera edició de l’Euncet Digital Day, que neix amb la voluntat de consolidar-se com una jornada de referència entre estudiants, emprenedors i professionals.

Digital Day

 

L’Euncet Digital Day és un esdeveniment de màrqueting i emprenedoria que té com objectiu ser un punt de trobada entre els estudiants i professionals del món digital, especialment, del màrqueting i del Digital Business. Estructurat en dues parts, l’Euncet Digital Day s’emmarca dins de la voluntat de l’Euncet de potenciar el vincle amb les empreses i intercanviar coneixement de valor.

En aquesta primera edició, es comptarà amb ponents i empreses de primer nivell i serà moderada per la presidenta d’Euncet Alumni, la Sra. Laia Morales. A la primera part de la jornada, els participants podran assistir a les quatre ponències sobre Digital Business i Màrqueting, de 20 minuts cada una d’elles:

  • “Univers start-ups”, a càrrec del Sr. Pere Condom, director del Programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya
  • “Transformació digital de Nestlé”, a càrrec del Sr. Diego Barroso, Digital Transformation Product Manager a Nestlé
  • “Estratègia i creativitat digital”, a càrrec del Sr. Alvaro Malmierca, Digital Manager a Cola Cao i Nocilla
  • “Banc Sabadell: com estar on tu estàs?”, a càrrec del Sr. Xavier Gassó, director de Presència Digital – Màrqueting a Banc Sabadell

Després d’un coffee break pensat perquè els assistents facin networking, s’impartiran de forma simultània tres workshops:

  • “Els 10 punts importants per una bona transformació digital”, a càrrec del Sr. Lluís Serra, CEO i fundador de Lluís Serra Training Group
  • “Com rendibilitzar el màrqueting d’influencers a les xarxes socials i a les plataformes?”, a càrrec de la Sra. Rafaela Almeida, CEO i fundadora de l’agència BlaNZ Marketing
  • “SEO: com construir la nostra carrera professional al voltant dels cercadors”, a càrrec del Sr. Esteve Castells, SEO Specialist a Softonic

La jornada es realitzarà de 9.00 a 13.00 h a les instal·lacions de l’Euncet Business School de Terrassa. L’assistència serà gratuïta, però les places s’atorgaran per ordre d’inscripció.

Inscriu-te! T’hi esperem!

Coca-Cola rep la visita dels nostres estudiants del MUADE

Els estudiants del Màster Oficial en Administració i Direcció d’Empreses van tenir la possibilitat de conèixer de prop els processos de la cadena logística de Coca-Cola, gràcies a la visita organitzada pel Dr. Oscar Coduras, director del màster, a la planta que l’empresa té a Martorelles.

Acompanyats per la directora de Planificació i Comercialització de Coca-Cola European Partners Iberia, la Sra. Anna Esquius, la visita va començar amb una xerrada prèvia de presentació, on els va explicar les extenses instal·lacions que formen part de la planta així com també les normes de seguretat, tant importants en una fàbrica d’aquestes característiques. Tot seguit van poder veure els processos d’elaboració dels refrescos i el seu envasament i embalatge, tant en ampolles de vidre com de plàstic (PET) o en llaunes. La visita que es va realitzar el passat divendres 13 d’abril va acabar amb una degustació dels refrescos fabricats a la planta.

El 2018 l’empresa Coca-Cola celebra 12 anys del funcionament de la planta, que és la més gran d’Espanya i una de les tres més grans d’Europa. Tot i que produeix 135 milions de caixes de begudes, la instal·lació encara no està saturada ja que equival al 68% de la seva capacitat total de producció: 200 milions de caixes. Per la seva capacitat de producció i per pertànyer una de les grans multinacionals de l’àmbit de l’alimentació, era interessant que els alumnes poguessin visitar la planta.

Des de l’Euncet Business School, volem agrair a Coca-Cola la seva disponibilitat i esperem poder repetir!

Coca-Cola

Els estudiants del MUADE, juntament mab le Dr. Oscar Coduras, durant la seva visita a la planta de Coca-Cola a Martorelles

El professor Carles Argemí guanya un dels Premis Cactus 2018

El passat dijous 12 d’abril es va organitzar, al Teatre Municipal de Girona, la quarta edició dels Premis Cactus al Teatre Municipal de Girona, que té com a objectiu promoure i premiar el talent en màrqueting, comunicació i noves tecnologies. Els Premis Cactus estan impulsats per dues associacions de Girona (l’Associació de Professionals del Màrqueting i les Ventes de Girona i l’Associació Digitals Girona) i per primera vegada s’obria la convocatòria a tot Catalunya.

Amb aquesta novetat els Premis Cactus 2018 van incrementar un 50% la participació envers l’any anterior i entre les candidatures presentades hi havia la de Testamenta, empresa creada el 2012 pel nostre professor Carles Argemí juntament amb altres dos socis. Testamenta, dedicada a la tramitació digital del testament, competia en la categoria de Millor innovació de producte amb les propostes de Be Motion i CVG9612. Finalment, Testamenta es va emportar el premi que va recollir el mateix Carles Argemí amb la presència dels també professors de l’Escola, José J. Priego i Roc Massaguer, aquest últim responsable d’entregar el premi a Millor youtuber.

Des de l’Euncet Business School volem felicitar al nostre professor per aquest gran premi, i agraïm als Premis Cactus el seu treball. Seguirem les següents edicions amb moltes ganes!

Premis Cactus 2018

El professor Carles Argemí recollint el premi a Millor innovació de producte per la seva empresa Testamenta

Visita a las instalaciones del FC Barcelona

El pasado martes 10 de abril los alumnos de Máster Oficial en Dirección de Marketing visitaron las instalaciones del FC Barcelona, acompañados por la codirectora del máster, la Dra. Jessica Lingan, y por la profesora, la Dra. Marta González.

El FC Barcelona, popularmente conocido como Barça, fue fundado en 1899 por un grupo de jóvenes futbolistas suizos y, actualmente, es considerado uno de los equipos más populares del mundo. Es por ello y por su exitosa trayectoria y experiencia con los medios de comunicación que era una visita muy atractiva para los estudiantes del Máster en Dirección de Marketing. El objetivo era conocer los aspectos más relevantes del papel que ejerce el protocolo en una institución deportiva como esta, y en un futuro, quien sabe, si para organizar y gestionar este tipo de eventos.

FC Barcelona

 

Además de conocer las instalaciones, en específico la sala de ruedas de prensa y el palco, los estudiantes pudieron también comprobar cómo organizan y ubican a los invitados en el palco VIP desde el ámbito del protocolo institucional y privado en los distintos encuentros deportivos. En todo momento, estuvieron con un representante del FC Barcelona quien les acompaño en la visita y resolvió cualquier pregunta y curiosidad que tenían los estudiantes.

Una vez más, la visita al FC Barcelona, con diferente objetivo que otros años, ha sido muy interesante y una gran experiencia para nuestros estudiantes. Desde Euncet Business School agradecemos la disponibilidad y el trato ofrecidos. ¡Hasta la próxima!

Los estudiantes visitan la fábrica de Cola Cao

El pasado 19 de marzo por la mañana, nuestros alumnos del Máster Oficial en Dirección de Marketing estuvieron en la gran multinacional española Idilia Foods, conocida por la elaboración de productos alimenticios para desayunos y meriendas y que entre algunas de sus marcas más conocidas se encuentran Cola Cao, Nocilla, Paladón, Mesura y Okey.

Idilia Foods forma parte de la vida cotidiana de muchas familias desde hace años y su apuesta por la calidad, el trabajo y la cercanía al sector han convertido a sus marcas en líderes en el sector. Por este motivo, la visita, organizada por la Dra. Jessica Lingan, fue muy interesante para que nuestros estudiantes de Máster conocieran la estrategia de marketing digital de una de sus grandes marcas: Cola Cao.

Durante la visita el Sr. Alvaro Malmierca, Digital Manager de Cola Cao, presentó la compañía y explicó la estrategia de marketing digital que llevan a cabo. De esta manera, los estudiantes pudieron relacionar y desarrollar muchos conceptos dados en clase. Una vez acabada la charla, visitaron todas las instalaciones de la fábrica (producción, silos, envasados) y, finalmente, los deleitaron con la degustación de productos de Idilia Foods. Pero eso no fue todo ya que además obsequiaron a los estudiantes ¡con botes de Cola Cao, que seguramente, estos ya se hayan terminado! Porqué… ¿quién no se bebe un Cola Cao cada mañana?

Desde Euncet Business School, queremos agradecer la atención de Cola Cao. ¡Repetiremos la visita seguro!

Inscriu-te al programa per a emprenedors KauTic40

Programa KauTic40

 

Si tens un projecte innovador vinculat a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que t’agradaria impulsar, no dubtis en inscriure’t al Programa KauTic40, impulsat des del Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i Leitat, dos dels partners del Parc Científic i Tecnològic Orbital40, amb la col·laboració de l’Euncet Business School.

L’objectiu del programa, que ja està en la seva cinquena edició, és oferir de forma gratuïta un espai de treball compartit (a l’Edifici Vapor Gran de Terrassa), un programa formatiu especialitzat i l’acompanyament per part dels tutors en tot el procés. D’aquesta manera, si ets un dels participants seleccionats, adquiriràs noves habilitats i coneixements que facilitaran l’arribada del teu projecte al mercat, en òptimes condicions de competitivitat.

En l’edició anterior del Programa KauTic40, van participar i finalitzar amb èxit el programa un total de 10 empreses TIC: Alimentium, Bigventari, Happy Customer Box, Nutrebit, Dagda Qr, Troncco, ConnecTerrassa, Sommiador, Smart Care Technology i Mediabank. Si vols que la teva empresa sigui una d’elles, pots consultar les bases legals i formalitzar la teva candidatura mitjançant el formulari de registre disponible a aquí. No esperis més! Les inscripcions es tancaran el proper divendres 6 d’abril! 

Els estudiants del Grau en Màrqueting visiten el Síndic de Greuges

Els estudiants del segon curs del Grau en Màrqueting i Comunicació Digital van visitar ahir, dimarts 13 de març, les instal·lacions del Síndic de Greuges a Barcelona amb l’objectiu de conèixer de prop el seu funcionament i saber quins són els objectius que persegueix el Síndic com entitat responsable d’atendre les queixes dels ciutadans respecte l’Administració.

La jornada va començar amb una presentació de la responsable de Processos, la Sra. Ruth Cortés, que va explicar als estudiants què és el Síndic, quin és el procediment per interposar una queixa i qui ho pot fer-ho. Per tal que poguessin assimilar bé els conceptes els va explicar un seguit de casos i exemples dels darrers anys. Tot seguit, la jornada va continuar amb un torn de preguntes de mitja hora, on els estudiants van poder resoldre els dubtes que els va sorgir després de l’explicació.

La visita, que s’emmarca dins de l’assignatura Introducció al Dret que imparteix la Dra. Cristina Blasi, ha sigut molt interessant. Des de l’Euncet Business School, volem agrair al Síndic de Greuges i, en especial, a la Sra. Ruth Cortés, la seva disponibilitat i esperem repetir un any més!

 

Síndic de Greuges

Els estudiants durant la presentació de Ruth Cortés a les instal·lacions del Síndic de Greuges